Thursday, September 2, 2010

It's Make My Day

Dear blog,


Sebenarnya saya berkira-kira nak melaporkan hal yang terjadi sepanjang hari nie bila dah nak masuk waktu tidur tapi oleh kerana ada hal yang begitu mengujakan telah berlaku pada hari ini membuatkan saya berasa tak sabar-sabar nak luah kat km hehe.......ayiooo *blushed* hari nie my prince charming seat at the same row with me in the class=). Tapi yang tak syoknye bila kawan-kawan mengusik dengan gurauan nakal aiyooo risau nanti dia tahu saya admirer kat dia dari jauh huhuhuhu alangkah malunya kalau dia tahu.

Sebenarnya waktu dulu, mula2 tengok dia jer saya admirer sangat2 tapi sekarang dah tak berapa lagi la, saya dah give up lagi pun dia dah ada girlfriend pun=(. Tambah lagi dengan otak saya yang
berserabut dengan masalah membuatkan otak saya dah takde ruang lagi untuk fikir pasal dia(otak saya betul2 dah out of space). Bila fikir balik napa saya boleh suka kat dia memang agak sedikit kelakar la hehe, daripada perasaan benci tiba-tiba bertukar jadi suka aiyoooo pelikkan. Ermmm kenangan yang agak manis untuk disimpan dan dikenang semula bila saya dah abis belajar kat sini, mungkin saya akan lupa nama kawan-kawan yang lain tapi tak mungkin saya akan lupa nama nie JUPITER(bukan nama sebenar yer^_^)

Hari nie adalah seperti hari2 yang lepas masih lagi masalah belum selesai(bila ia akan selesai saya sendiri pun tak tahu bila waktunya, mungkin ambil waktu yang panjang dan panjang kot). Tapi hari nie mama ada call, she said her phone is ok now she can use it again, a bit relief whenever I hear my mom voice. Thanks God for everything U have done for me, U give me mom, dad, rapunzel, gaara, naruto N others, i'm so happy although my life sometimes is suck, miserable, vulnerable n ble ble ble.....

Nite^_^

" If you judge people, you have no time to love them"-Mother Teresa

No comments:

Post a Comment