Tuesday, September 7, 2010

My First D.I.Y Project- T-Shirt.

Ermmm.....bangun dari tidur petang, badan terasa sakit2(orang bila bersenam badan jadi sihat tapi saya lain pula jadinya, badan sangat sakit dan rasa-rasa macam nak demam la pulaT_T). Kalau ikut rasa hati dan badan yang terasa seram sejuk, padahal cuaca kat luar bukan main panas lagi memang saya nak terus tidur lagi tapi sebab tak nak tertidur sampai ke petang sangat(nanti bila bangun time matahari dah terbenam, pasti nak menangis huhu). So saya pun plan nak buat sesuatu yang fun.....apa lagi buat D.I.Y project la dengan T-shirt hehe......oh ya keadaan di rumah sudah agak ok sikit, saya dan mereka pun dah boleh berborak sakan^_^...


Bahagian Belakang
Bahagian Hadapan

Ta..da......siap sudah^_^. Lupa nak ambil gambar baju T-shirt nie dalam bentuk yang aslinya sebab over excited nak revamp old T-shirt nie jadi sesuatu yang baru....ermmm saya akan pakai nie dengan seluar pendek kaler putih yehoooooo!Lebih santai kalau pergi pantai pakai nie, aiyooo lama sudah tak pergi pantai, mandi-manda walaupun sebenarnya langsung tak pandai berenang hehe. Happy gurl in da world(amen!^_^)

No comments:

Post a Comment