Tuesday, August 31, 2010

Sebiru Hari Ini

Dear blog,


Ermmm....hari yang cerah, membuatkan saya sedikit bersemangat, tambahan rapunzel pun kedengaran sudah agak ok di sana. Thanks God, kerana kamu sentiasa ada untuk saya dikala saya sedang berserabut dengan seribu 1 masalah, walaupun saya tidak dapat melihat Kamu tetapi hangat kasih Kamu dapat saya rasakan dalam hidup saya.

Rapunzel cadang nak buka fast food stall berdekatan dengan rumah tetapi saya rasa tempat tue macam tak strategi pun, bagus lagi kalau dia buka berdekatan dengan kawasan sekolah kiteorang dulu. Saya tumpang gembira dengan idea rapunzel-buka bisnes. Rapunzel memang jauh bertabah dari saya, dia tak mudah merungut, tidak mudah menangis bila berdepan dengan masalah malah tidak langsung menunjukkan reaksi kesedihan kepada orang lain- i'm so envy you rapunzel! Harap2 apa yang dirancang rapunzel tue akan berjaya, sangat2 berharap-please God, help us...Amen.

Hari nie takde kelas, so saya nak buat apa yer? Oh I think I have a good idea to kill my time hehe- DO A HANDCRAFT yeyeyeyeee!


Each morning when I open
my eyes I say to myself: " I, not event, have the power to make me happy or unhappy today. I can choose which it shall be. Yesterday is dead, tomorrow hasn't arrived yet. I just have one day, TODAY, so i'm going to be happy in it".....Amen

No comments:

Post a Comment