Sunday, October 3, 2010

BENCI LA KERJA SECARA BERKUMPULAN!!

Bila sebut tentang kerja kumpulan[untuk buat assignment] terutamanya bila berada di zaman universiti pasti akan ada saja cerita yang kurang enak diperkatakan tentang rakan sekumpulan, pasti ada saja ahli kumpulan yang just jadi sleeping partner, yang tak bagi kerjasama, yang selalu menimbulkan segala masalah kepada ahli kumpulan lain. Grouping nie bukannya tak ok, ok sebenarnya sebab kiranya kita dapat berbahagi tugasan dengan rakan sekumpulan so tak la kita buat kerja banyak sangat macam kite buat assignment individu.

Tapi problem nye bila ada ahli group yang buat masalah macam keadaan saya sekarang yang mana seorang ahli group kiteorang nie memang sudah melampau tahap gaban la perangai dia!! Dah la macam bossy suka hati dia jer arah orang sana sini pastu pula bukannya nak ringan tulang tok buat laporan tugasaan dan lebih parah bila saya nak minta segala gambar program yang dah di transfer ke laptop dia tok buat montaj tue pun dia punye 1001 alasan tok bagi saya aduhai rasa nak cekik jer BITCH nie!!! Bernanah betul la hati saya tengok perempuan tue!!!

SAYA LEBIH RELA BUAT ASSIGNMENT SECARA INDIVIDUAL DARIPADA BERDEPAN DENGAN GROUPING MEMBER YANG NTAH PA2 HUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DON'T YOU EVER BLAME ME IF THING GOING WRONG HA BITCH!!!*TERLAMPAU MARAH NIE.

1 comment:

  1. sma dgn situasi saya
    sbb mkn masa,tenaga,duit(tmbhn kredit nk call x kira lg yg x angkt+voice mail)
    nk jmp skali pn ssh.
    keje sorang2 jimat msa x gadoh nk kol2 la nk set date la tmpt(bikin srabuit klu wt cmtu)
    sma ja klu brkmplan ngn org bujang @ org yg dh kawin
    msing2 ad mslh yg "kritikal la sgt" smpi x leh nk jmpa
    dh tu jnis lembab wt keje x pro active larat la nk suap byk2
    seolah2 kta plk kna tanggung keje deowng 100%
    ssh nk lepas cmtu kna tgk2 sma n pantau prkmbangan uptodate ahli group

    ReplyDelete