Sunday, October 17, 2010

F.A.C.E.B.O.O.K

"kelahiran" facebook ke dunia global nie ada baik dan ada buruknye. sekarang orang ada cara baru tok luahkan perasaan sama ada perasaan benci, suka, marah dan segala macam perasaan lagi la kat facebook. ada orang bertemu kerana facebook tapi tak kurang juga ada yang putus hubungan kerana facebook. sikit-sikit semua nak mengadu kat facebook, mengumpat sana sini, tagged video entah apa2 dan kadang2 ada yang berani mengutuk terang-terangan kat facebook haishhh nie la manusia selalu saja menyalahgunakan kemudahan yang ada!

Facebook nie sebenarnya kalau digunakan dengan cara yang betul memang akan membawa banyak kebaikkan kepada kita semua. misalnya kita boleh gunakan saluran nie tok promote business sama ada yang kecil-kecilan atau yang business besar pun boleh. facebook nie juga salah satu cara tok kita berjejak kasih dengan rakan-rakan lama. selain tu boleh post kat facebook jer apa2 saja event terutamanya jemputan kahwin^_^, so tak la susah2 nak bagi kat jemputan kat semua orang.

k la nak buat keja dulu, sebenarnya banyak lagi nak tulis tapi banyak keja tengah menunggu *nie salah satu lagi keburukkan facebook-------------->AKAN BUAT KAMU LEKA & KERJA TERABAI!!

No comments:

Post a Comment