Thursday, September 16, 2010

Handmade Soap

Puas saya mencari produk yang lebih bersifat natural dengan bahan-bahannya diperbuat daripada alam semulajadi seperti lavender, aloe vera, lemon, and so on la, saya terjumpa satu website yang menerangkan tentang produk yang diperbuat daripada sumber alam semulajadi, produknya terdiri daripada produk penjagaan rambut, badan, muka sehinggalah kepada produk untuk massage & SPA, lilin dan juga handmade soap. Yang paling saya teruja dengan produk ini ialah ia semuanya adalah handmade dan juga berasaskan sumber semulajadi(ermmm dah berapa kali saya mention kan tentang nie kan^_^).



Handmade Soap :


Allspice Handmade Coconut Milk Soap





Lemon Sugar & Vetiver Handmade Coconut Milk Soap




Asiatic Lily & Canteloupe Handmade Coconut Milk Soap






Bergamot & Violet Handmade Coconut Milk Soap




Black Orchid & Lily Handmade Coconut Milk Soap




Coconut Macaroon Handmade Coconut Milk Soap




Lilac Handmade Coconut Milk Soap




Pink Grapefruit Handmade Coconut Milk Soap




Provence Handmade Coconut Milk Soap




Pumpkin Spice Handmade Coconut Milk Soap





Rosemary Mint Handmade Coconut Milk Soap






Vanilla Bean Handmade Coconut Milk Soap


 

Nampak macam yummmy jer sabun nie kan, saya tengok dah macam kek pun ada haha...janganlah ada yang termakan sabun bila nampak sedap plus wangi lagi tue=)

No comments:

Post a Comment