Thursday, September 23, 2010

NAK BAGI TAJUK APA YER??

Dear blog,

en.Blog hari nie saya tak nak share dengan kamu citer sedih[sebab mesti kamu dah letih asyik2 dengar citer sedih saya kan=(] tapi hari nie saya nak share dengan kamu semangat positif saya^_^. Saya sangat suka subjek hari iaitu belajar tentang psikologi bilazim-belajar tentang personaliti manusia yang bermasalah yang menganggu kefungsian rutin harian hidup mereka[hurmmm en.Blog terpaksa juga kamu kena dengar lecture saya pula yer hehe]. Kelas tue sebenarnya ada 1 jam saja tapi lecturer jadikan kelas tue 2 jam, kelihatan kawan2 semua dah tak senang duduk haha, mesti perut mereka dah berbunyi2 kriohhhhhhh!tapi saya maintain lagi [nak bagitau saya pelajar yang baik dan berdedikasi haha!], bukan apa, sebab subjek tue saya suka.

Habis kelas saya ada meeting mee segera [maksudnya meeting yang sekejap jer] pula dengan pihak konsultee kiteorang [alamak kecut perut bila sebut pasal hal nie, sebab sabtu nie dah berlangsung program kiteorang tue huhu]. Habis segala urusan dengan pihak konsultee, saya pun balik, sebab petang saya ada taklimat penulisan tesis selama 2 jam [terpaksa la saya skip kelas kaunseling kanak2 =(, subjek yang saya suka juga *sigh]. Saya baru balik dari taklimat penulisan tesis nie, wahhh!saya belajar 1 benda yang baru hari nie, super seronok woohooooo ^_^. Rupa2 nya susah juga nak analisis dapatan kajian tue nanti erk=(, tapi takpa, saya pasti dapat buat [semangat membara nie! hehe].


*berhenti sekejap menulis, kawan datang umah............................................................................................

Wokey, kite sambung balik yer en.Blog, sori2 ar tergantung-gantung menghabiskan citer. *Ermm.....dah lupa la aku nak cakap apa kat kamu tadi en.Blog huhu, pasal lama sangat tergantung citer, hujung2 lupa terus apa yang nak dibagitau=(. Oh ya citer terbaru, esok saya kena temankan kawan saya pergi sekolah untuk buat kerja lapangan la en.Blog, esok takde kelas tapi sebenarnya ada juga la kerja yang perlu saya buat, tapi kalau tolak kesian pula kat kawan saya tue *sigh.....takpa la temankan jer kawan tue, balik dari kerja lapangan tue saya pergi siapkan kerja yang patut saya siapkan la ho en.Blog^_^.....ok, selesai masalah. K la en.Blog saya kena habiskan sampai disini dulu, saya nak buat assignment pula, esok2 kite sambung balik k. Berehatlah kau en.Blog, thanks ya=)

No comments:

Post a Comment