Tuesday, September 21, 2010

HANDMADE FLORAL FOR BAG, RING & BRACELET

Lupakan sekejap masalah! Letak ke tepi dulu, nanti baru fikir balik. Oh ya nak bagitau betapa letihnya otak saya berfikir menyebabkan saya hari mengalami migrain yang tahap gaban2 huhu, nasib la kelas hanya sejam jer, muka memang dah pucat habis, sepanjang perjalanan balik ke kolej kediaman memang rasa dah nak pitam jer dah la terpaksa berdiri lagi dalam bus waaa=(.

Ok *zip dulu bebelan yang panjang, apa yang saya share hari nie adalah tentang handcraf yang saya lakukan ^_^*terus rasa mood happy bila cakap pasal benda yang saya suka hehe. Semalam saya buat saya bentuk bunga rose, yang diperbuat daripada tali baju [ermm....maksud saya, baju yang ada tali yang kena diikat kat belakang, so yang saya ambik adalah tali/reben baju or what so ever la macam mana nak panggil bendalah tue^_*]. Lepas siap, saya pun jahit bentuk bunga rose tue kat beg kain yang saya selalu pakai bila keluar dengan kawan2 [beg tue tak la cantik or mahal tapi sangat selesa tok dibawa keluar=)].



Bentuk bunga rose *sori  la yer kalau kamu rasa tak macam bentuk bunga rose pun^_*



Bunga rose saya siap untuk dijahit kat beg kesayangan woohooo^_^



Proses menjahit~~terlampau kusyuk menjahit sampai tercucuk jari sendiri *eeewww sakitnye=( 



Ta......da.....siap sudah!





Saya tamak jadi saya tambah dua bunga, biar nampak sikit kan hehe.




Na......sudah boleh bawa jalan2^_*, tak payah pakai plastik, simpan jer barang2 yang dibeli kat beg nie *enviroment friendly ma^_^



Oh ya selain di jahit kat beg, bunga rose tue pun boleh juga di buat.........................loading...........

-
-
-
-
-
-
-
taaaa......daaaaaa

cutie floral bracelet



and also
-
-
-
-
-
-
-
lovely floral ring too^_^



Dah pukul 1 am sekarang, mata belum juga ngantuk tapi memandangkan esok ada kelas so kena gak paksa mata nie tok tidur. Semoga hari esok lebih baik daripada hari ini...amen.


No comments:

Post a Comment