Monday, September 13, 2010

Weird Fashion!

Kalaupun kita mahu kelihatan up to date tapi biarlah berpada, jangan jadikan diri kita sebagai hamba fesyen!
Gambar di bawah adalah beberapa style atau gaya berfesyen yang pada pendapat saya sebagai agak pelik dan.....tet...tet........=(. Here we go.....watch outttttttt!^_^


ermmm....macho ker kalau orang lelaki pakai skirt?? Kalaupun jeles dengan orang perempuan yang boleh pakai seluar dan boleh pula bergaya dengan skirt or gaun tapi tak nampak pelik ker lelaki pakai skirt??eiiiii yerrrrr.....harap lelaki di Malaysia masih normal dan tidak terlalu up to date dalam berfesyen sampai jadi macam nie=)

style: Unknown???



Agak speechless la mula-mula tengok orang yang berfesyen macam nie. Macam tak percaya pun ada. Ingatkan budak-budak tadika jer yang nak pakai macam nie tapi tengok2 yang tua bangka pun nak gak haha(sori yer kutuk). Kalau ada kawan yang keluar dengan saya pakai macam nie bagus lagi saya bawa miaw2(kucing) pegi jalan2, nak gambarkan betapa gelinye saya tengok orang yang dah dewasa tapi pakai macam budak2!

style : Lolita



Nie lagi menakutkan aiyooo....dah macam fesyen mak nenek plak saya tengok huhu. Macam orang yang tinggal di hutan tebal kemudian  tiba-tiba muncul  di bandar.

style : Mori Girl(Forest Girl)



No idea how to describe this pic(again im speechless bout this fashion haha).


style: Vintage

No comments:

Post a Comment