Sunday, September 12, 2010

HAPPINESS SUCH A BUTTERFLY

Apa perkara best telah berlaku hari nie yer?hurmmm.....oh ya, bersyukur dapat bangun pagi dalam suasana yang aman^_^, breakfast dengan kawan2 sambil berGOSIPING hehe, kemudian lunch yang yummy wahh what a so  blessed day 4 me(thanks God^_^).

Kadang2 banyak perkara kecil yang berlaku dapat membuatkan saya berasa gembira, misalnya hari ini saya telah menolong seseorang yang tidak tahu arah kemudian tolong tunjukkan dia arah, tue juga boleh membuatkan saya berasa sangat gembira^_^.

Ataupun bila saya terjumpa satu benda yang comel yang boleh mengalihkan perasaan sedih saya itu pun akan membuatkan hari saya sangat bermakna haha.....tak susah untuk membuatkan diri berasa gembira asal kita tahu apa yang kita suka kan=)...semoga semua kita berasa gembira hari ini..amen.


COOL & SUPERCUTIE STUFF^_^

Hand made Pretty ribbon with three colors of pink cotton ring






Miss Cupcake Berry Crystal Gold Ring
 
 
 
Sangat comel kan^_^.....
 
 
Happiness is a butterfly,
the more you chase it,
the more it will elude you.
But if you turn your attention to other things,
it will come and sit softly on you shoulder.

No comments:

Post a Comment