Sunday, September 5, 2010

Confused!

Dear blog,

Argggggghhhhh......2 weeks in hell I guess! Tolong la, apa patut saya buat? Tak kan la saya nak pergi menumpang kat rumah kawan selama 2 minggu nie. Saya betul2 tak suka tetamu yang agak "berani" kurang takut dengan tuan rumah, sebarang2 saja, betul2 buat macam rumah sendiri tambah lagi yang pembawa si tetamu tue pun tak pandai macam mana nak letak GAP antara privasi tuan rumah dengan tetamu dia(yelah bukannye tetamu jemputan saya pun). Sorry, mungkin saya agak selfish..........hurmm    sebenarnya  saya akan ok dengan orang kalau dia pun ok, sebelum nie pun pernah ada saudara kawan saya tue tinggal dengan kami selama 2 minggu, tapi mereka ok, tak banyak cakap, tahu batas2 kat rumah orang dan punya sikap yang memang menyenangkan la.

Benci ar dengan situasi sekarang, langsung takde privasi untuk buat kerja sendiri.......PRIVASI SAYA TELAH DICEROBOHI! Please tell me what should I do?=(

No comments:

Post a Comment