Wednesday, September 8, 2010

I Love Shoes

Aiyooooo......bila la saya nak ada duit sendiri nie *sigh*=(. Cepat2 la masa berlalu supaya saya dapat habis study then mula bekerja dan duit pun MASYUKKK!!hehehe.....
Semalam saya terKLIK satu blog fashion yang ada macam2 benda cantik dan sangat2 mengoda keimanan saya haha....

taaaaaaaa.....................................................................daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........................................

PINKY WEDGES SHOES

Wrap Ankle Strappy Wedges







Tie-Ankle Floral Wedge Sandals






Studs & Beads Cuff Sandals

Studded Ankle-Strap Flats


Rhinestone Cutout Platform Heels

Beaded Flip-Flops

Studded Buckled Sandals


Hurmm....kalau la semua kasut-kasut nie sudah saya miliki ayiooooo memang bersemangat giler saya nak pergi kelas hehe. Hanya dapat tengok saja la T_T.....

No comments:

Post a Comment