Monday, September 6, 2010

Arghhhhhh.....

Dear blog,


Keadaan masih sama macam semalam, kurang memberansangkan=(.....sorry blog mesti kamu tertekankan mendengar keluhan saya yang asyik mengadu pasal ketidakselesaan berada di rumah sekarang, tapi saya tak tau nak buat macam mana lagi untuk menenangkan fikiran melainkan mengadu dengan kamu, mama dan rapunzel. Bila la keadaan akan ok saya pun tak pasti lagi.........*sighing*............Bila saya mengadu dengan mama keadaan nie, mama said "be cool and patience, dont mind them as long as they are not interfere u thing or whatever that belong 2 you"


Tapi apa2 pun permulaan hari saya pada hari nie agak menyeronokkan, tak pernah2 bersenam waktu pagi boleh pula merajinkan diri untuk bangun awal pagi untuk jogging haha......badan terasa berat, berlari 5 minit pun dah semput wuerkkkk.......ermmm tapi takpa la kan at least ada juga lemak yang terbuang sebab bila balik rumah continue pula buat kerja kemas mengemas rumah lol=). Otak yang agak berserabut pun terasa ok sikit.

Hurmmm....apa saya nak buat erk tok hilangkan keboringan nie yer?....might be handcraf or DIY project will make my day more ok i think la=)

No comments:

Post a Comment